پرده هلالی : دوخت | فروش | قیمت | خرید | بهترین پرده > فلورانس > ۰۹۱۲۵۰۳۹۰۰۳

طرح پرده هلالی هدیه‌ای نو برای دوستداران طرحی مدرن و برای آن‌هایی که در جستجوی پرده‌ای متفاوت هستند می‌باشد.

قیمت پرده هلالی

وسایل لازم: پارچه پرده‌ای-نخ هم‌رنگ پارچه-لایی چسبان-۷ عدد گل میخی-بند پرده.

همچنین ببینید >> بهترین و ارزانترین پرده در سعادت آباد

طریقه اندازه‌گیری
اندازه‌گیری در پنجره‌های هلالی باید از چند جهت انجام بگیرد. عرض درگاه در پهن‌ترین قسمت ۲۵۰ سانتی‌متر. ارتفاع پنجره در بلندترین قسمت ۳ متر. ارتفاع پنجره در کوتاه‌ترین قسمت ۲ متر. کوتاه‌ترین و بلندترین قسمت را از لبه بالای پنجره به‌صورت مایل اندازه‌گیری کرده و بر ۳ تقسیم می‌کنیم و حاصل بدست‌آمده را فاصله گل میخ‌ها از هم قرار می‌دهیم.

فروش پرده هلالی

همچنین ببینید >> بهترین و ارزانترین پرده در مشهد

طریقه برش:
۲ برابر عرض درگاه را روی پارچه علامت‌گذاری می‌کنیم. ارتفاع پنجره‌ها از بلندترین قسمت اندازه زده به‌علاوه ۷۰ سانتی‌متر اضافه می‌گذاریم (این مقدار اضافه برای ریزش پایین پرده و جمع کردن آن به کنار دیوار می‌باشد) . پارچه را از پهنا تو می‌کنیم و ۲ بار به‌صورت قرینه برش می‌زنیم. اندازه بلندترین و کوتاه‌ترین قسمت را با در نظر گرفتن اضافه برای جای دوخت بحث تقسیم می‌کنیم و حاصل بدست‌آمده را فاصله چین‌ها قرار می‌دهیم.

خرید پرده هلالی

همچنین ببینید >> بهترین و ارزانترین اکسسوری و لوازم جانبی و لوازم تزئینی پرده

طریقه دوخت پرده هلالی
پس از سردوزی کامل لبه‌های کناری و پایین پرده را بدوزید نکته با توجه به لبه بالای پره ۲ تکه نوار اریب از پارچه و ۲ تکه از لایه چسب به عرض ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر برش بزنید. ۷ عدد بندینک تهیه کنید و آن را کنار بگذارید. لایی چسب را ۴ سانتی‌متر پایین‌تر به لبه بالای پرده بچسبانید. سجاف بالای پرده را از روبروی هم قرار داده و درز را بدوزید. نوار دوخته‌شده را به پشت برگردانید و آن را اتو کنید.

طریقه دوخت پرده هلالی

همچنین ببینید >> پرده والان دراپه > تنظیم چین با پلیسه خوابیده

طریقه درست کردن نوار استیل چین و ۱ فاصله با دست
ابتدا ۱ فاصله پنج‌سانتی‌متری برای دوخت زاپاس در لبه‌های کنار پره در نظر بگیرید. با توجه به نمودار سه‌تا پیلی ۲۰ سانتی‌متری سپس ۲ پیلی ۱۰ سانتی‌متری برای زیر پلی در نظر بگیرید. هر فیلی را به فاصله‌ی ۱۵ سانتی‌متر از روی کار بدوزید. پیلی ها را در یکجا جمع کرده و با دست آن‌ها را مرتب کنید و سپس توسط نخ و سوزن دستی روی آن‌ها را ۱ بست بزنید. به‌همین‌ترتیب همه پیلی ها را در محل‌های تعیین‌شده بدوزید.
بندینک هایی را که قبلاً تهیه کرده بودید به‌صورت حلقه‌ای پشت هر فیلیپ بدوزید و روی گل میخ بیندازید. در پایان ریسمانی باریک دور پرده ببندید و آن را با فاصله ۲۰ سانتی‌متر از پشتکار به سمت بالا بکشید و روی میله پرده نصب کنید. دقت کنید که ریسمان از روی کار دیده نشود.

همچنین ببینید >> بهترین و ارزانترین پرده فروشی تهران و سراسر ایران

× واتساپ؟!